نبودن هایم را ببخشید...

بغض احساس من

الهى خودت آگاهى که دریاى دلم را جزر و مد است یا باسط بسطم ده و یا قابض قبضم کن

نبودن هایم را ببخشید...

 

 

ای همه آشنایان

 

این حوالی نبودن هایم را ببخشید ،

 

رفته بودم خستگی هایم را بخوابم ،

 

نشد، نمی شود هم ...

 

دست های دلم اندکی خسته اند ....

 



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت22:12---10 آذر 1391
زیباست

m.k
ساعت0:05---14 آبان 1391
دلتنگی پیچیده نیست...
یک دل...یک آسمان...یک بغض و آرزوهایی ترک خورده!
به همین سادگی...


m.k
ساعت0:03---14 آبان 1391
سکوت می کنم.نه اینکه دردی نیست.گلویی برای فریاد نمانده...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در جمعه 12 آبان 1391برچسب:نبودن هایم را ببخشید,, ساعت توسط masoud |